lis 03 2015

Przykładowa koncepcja metodologii do pracy...


Komentarze: 0

Metodologia badań – założenia do tematu o motywowaniu w organizacji

CEL PBADAŃ:

Celem badań jest ukazanie  funkcjonowania systemu motywacyjnego w x na przykładzie konkretnego oddziału: polityki motywacyjnej instytucji, metod wykorzystywanych do motywowania pracowników, celów motywowania a także akceptacji bądź jej braku dla systemu motywowania przez samych pracowników.

PROBLEM BADAWCZY GŁÓWNY:

W jaki sposób Telekomunikacja Polska motywuje swoich pracowników do efektywniejszej pracy?

PROBLEMY BADAWCZE SZCZEGÓŁOWE:

 Jakie instrumenty wykorzystuje x  do motywowania swoich pracowników? Jakie są cele motywowania pracowników w x? Jakie postawy przyjmują pracownicy x wobec wdrożonego systemu motywacyjnego? Które z narzędzi motywowania pracownicy x uznają za najskuteczniejsze? Czy zdaniem pracowników x system motywacyjny funkcjonujący w organizacji jest dobry i spełnia swoją rolę?

HOPOTEZA GŁÓWNA (do problemu głównego):

Zakłada się, że x motywuje pracowników do efektywniejszej pracy poprzez wdrożony i rozwinięty system motywowania.

HIPOTEZY SZCZEGÓŁOWE (do problemów szczegółowych):

Przyjmuje się, że głównym instrumentem motywacyjnym x są motywatory pozapłacowe. Sądzi się, że głównym celem motywowania pracowników w x jest zwiększenie ich zadowolenia z pracy oraz efektywności pracy. Przypuszcza się, że pracownicy x nie są zadowolenie z wdrożonego systemu motywacyjnego. Zakłada się, że motywatory płacowe są dla pracowników x  skuteczniejsze niż motywatory pozapłacowe. Sądzi się, że w opinii pracowników x wdrożony system motywacyjny nie spełnia poprawnie swojej roli i nie jest dobry. 
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz